Wanneer is live klantenservice beschikbaar?
Een vriendelijke medewerker staat klaar om uw vragen te beantwoorden.
Wij zijn er elke dag van 8:00-17:00 uur (GMT+8)
Kan ik mijn vragen of zorgen per e-mail sturen?
Zeker, stuur gewoon een e-mail naar de klantenservice en u ontvangt binnen 24 uur een antwoord.
BESTELINFORMATIE
Hoe bestel ik online?
Online bestellen is eenvoudig en veilig.
Op onze website vindt u instructies voor het plaatsen van een bestelling, maar hier vindt u alvast een voorproefje.
1. Gebruik onze zoekbalk of blader per afdeling om het gewenste artikel te vinden.
2. Klik op het gewenste item.
3. Lees de informatie op de productpagina en kies uit de beschikbare maat- en aanpassingsopties voor dat artikel.
4. Als u klaar bent, klikt u op 'Aan winkelwagen toevoegen'.
5. U kunt de hoeveelheden aanpassen via het winkelwagentje.
6. Controleer uw bestelling zorgvuldig en klik vervolgens op de knop Afrekenen.
7. Voer uw verzendgegevens in. Selecteer een verzendtype en klik op Toepassen om het totaalbedrag van uw bestelling te bekijken en vervolgens op Doorgaan.
8. Voer uw betalingsgegevens en eventuele kortingsbonnen of cadeauboncodes in die u wilt gebruiken en klik vervolgens op Doorgaan.
Er wordt op dit moment niets van uw kaart afgeschreven.
9. Controleer uw bestelling zorgvuldig en verstuur uw bestelling.
Moet ik online bestellen?
Bestellingen per e-mail zijn welkom. U kunt uw bestellijst naar de klantenservice sturen.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
U kunt uw bestelling op elk moment wijzigen of annuleren, voordat deze in het verzendproces wordt geplaatst.
Neem zo snel mogelijk contact op met de online chatfunctie van de klantenservice of stuur een e-mail naar de klantenservice als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren.
Als u van ons geen e-mailbericht ontvangt ter bevestiging van de orderwijziging, hebben wij de wijzigingen waarschijnlijk niet doorgevoerd.
Zodra uw bestelling in ons verzendproces is opgenomen, kunnen wij deze op geen enkele wijze meer wijzigen, annuleren of corrigeren.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aankomt?
Neem contact met ons op als uw bestelling niet volgens verwachting wordt geleverd.
Het artikel kan tijdens de verzending verloren gaan. We sturen gratis een nieuw pakket.
Accepteren jullie bestellingen voor op maat gemaakte teamkleding?
Wij verwelkomen team- en bedrijfsbestellingen en zijn blij dat we volumekortingen kunnen aanbieden.
Wij beseffen dat uw tenues veel zeggen over uw team. Daarom is uw imago op het veld onze grootste zorg.
Samen met onze professionele groep kunstenaars werkt uw vertegenwoordiger met u samen om de exacte persoonlijkheid en look voor uw team te creëren.
Of u nu kiest uit onze collectie huislogo's of uw eigen meesterwerk creëert, wij werken met u samen om ervoor te zorgen dat uw team er zo goed mogelijk uitziet.
Kan ik een bestelling plaatsen voor mijn detailhandel?
Wij verwelkomen zakelijke bestellingen en zijn blij dat we volumekortingen op de prijs van onze shirts kunnen aanbieden.
Neem contact met ons op via e-mail.
Wij fungeren niet als groothandel voor de artikelen die wij verkopen.
Verzending
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Levering op de meeste fysieke adressen vindt plaats binnen 5 tot 15 werkdagen.
De volgende interne verwerkingsprocedures kunnen de verzending van uw bestelling uitstellen: aanpassingen, nabestellingen en speciale bestellingen.
De verzending van uw gehele bestelling is afhankelijk van het aantal shirts in uw bestelling,
Normaal gesproken rekenen we bij elke zending minder dan 15 shirts of 3 kg, bij zendingen boven de 15 shirts of 3 kg voegen we één extra zending toe.
Kan ik naar een postbusadres of privé-postbusadres verzenden?
Wanneer u een postbusadres opgeeft, kunnen wij alleen via China Post verzenden.
Zijn er beperkingen op uw producten in mijn land?
Elk land heeft regels over de hoeveelheid en soort artikelen die geïmporteerd mogen worden.
Sportkleding wordt over het algemeen niet als een verboden artikel beschouwd, maar controleer dit toch bij uw lokale douanekantoor voordat u bestelt.
Mag ik een artikel retourneren?
Neem contact met ons op voordat u een artikel retourneert voor een schatting van de verzendkosten voor uw retourzending.
Wat moet ik doen als er een artikel ontbreekt of als ik een defect of verkeerd artikel heb ontvangen?
Wij verontschuldigen ons als uw bestelling niet correct is verwerkt.
Neem gerust contact met ons op, dan doen wij ons best om uw bestelling zo efficiënt mogelijk te corrigeren.
Normaal gesproken kunnen we een bestelling naar New Jersey gratis opnieuw verzenden.
RETOURBELEID
Als u niet 100% tevreden bent met uw aankoop, kunt u het artikel binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket aan ons retourneren. U krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug.
Het maakt niet uit waarom u niet tevreden bent met uw aankoop.
Neem gerust eerst contact met ons op en laat het artikel in verkoopbare staat naar het juiste adres verzenden.
(Wij accepteren alleen geretourneerde shirts zonder gepersonaliseerde badge of nummer)
Wat nog meer?
1. U kunt uw aankoop tot 30 dagen na de ontvangstdatum aan ons retourneren.
2. De producten dienen in verkoopbare staat te zijn en in de originele doos en/of verpakking te zitten.
3. Voor gebruikte artikelen bieden wij u een beperkte garantie van 30 dagen. Raadpleeg daarna het garantiebeleid van de fabrikant.
4. Zodra wij uw geretourneerde pakket hebben ontvangen, wordt dit gecontroleerd door ons fulfillment center.
Uw terugbetaling wordt verwerkt en binnen 2 dagen automatisch bijgeschreven op uw creditcard of via de oorspronkelijke betaalmethode.
5. Neem contact met ons op om vertragingen in de verwerking van uw terugbetaling te voorkomen.
Hoe onderhoud je je shirt?
1. Veel details van het shirt en de shorts zijn bedrukt met een hot-transferprint. Wij adviseren u om ze met de hand te wassen.
Wassen in de wasmachine beschadigt de opdruk. Als u de shirts in de wasmachine wast, keer ze dan binnenstebuiten.
2. Was het bedrukte of gestempelde gedeelte niet te hard en vermijd langdurige blootstelling aan de zon. Lever het shirt bovendien in als u het niet draagt.
3. Als de opdruk loslaat, maak het shirt dan plat, bedek de letters en cijfers met schoon en antiaanbakpapier of een sjabloon en strijk het op 150 graden gedurende 7-8 seconden. Als dit niet lukt, strijk het dan opnieuw.
Let op: Niet rechtstreeks over de opdruk strijken.